Job 3 van 3


Report this listing

Solliciteren



Office assistant NL/FR


Functie

  • Administratieve ondersteuning bieden aan de managing director
  • Opvolgen van betalingen.
  • Beheer van social media kanalen.
  • Voorbereiden van presentaties, memo's, notities, brieven, etc.
  • Facturen controleren en registreren, budgettering en andere financiële behoeften ondersteunen waar nodig
  • Ondersteuning bieden bij de organisatie van vergaderingen en evenementen
  • Administratieve ondersteuning bieden aan alle divisies en functies in het kantoor in Maasmechelen
  • Telefoon- en e-mailverkeer afhandelen
  • Ondersteuning van HR-diensten en personeelsgerelateerde zaken waar nodig
  • Algemene administratieve ondersteuning wanneer nodig
  • Coördineren van kantooractiviteiten en -werkzaamheden om efficiëntie en naleving te garanderen:
  • Bezoekers verwelkomen en waar nodig hulp bieden
  • Openen, sorteren en distribueren van post en andere correspondentie naar de juiste persoon
  • Leveranciers beheren, voorraad bijhouden van kantoorbenodigdheden en waar nodig bestellingen plaatsen
  • Beheer faciliteiten (onderhoud, schoonmaakdiensten, enz.)
  • Administratieve ondersteuning voor de vloot
  • Organisatorische ondersteuning bij het in- en uitstappen van medewerkers

  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

Je werkt bij voorkeur 5 dagen per week.

1 dag thuiswerk is bespreekbaar.

Geen weekendwerk.

Solliciteren

Nele
0479081341
nele@abduinvest.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht